ZThemes

lesbihonest

cheers, m'dear (◕‿◕✿)

you can call me rachel. 20. nyu sophomore.
current location: utah.
So are you lesbian?
+ Anonymous

I’m pansexual.

2, 17, 24, 34, 38, 49!
+ littlemiss-falloutboy

ooh, thank you! sorry i’m answering them a day late, i totally passed out last night before i saw this :P

2. What color underwear/boxers wearing now?

black

17. Favorite Holiday?

hmmm… i’d have to say christmas because i get to see a lot of my family (which is nice because i’m so often away for school), or 4th of july for the parties haha!

24. Hugs or Kisses?

this is a toughie. i’ve been told i give the hugs and that my hugs have made people’s day (i have a friend in utah whose favorite part of the summer is our first hug after my flight in lol). but honestly, a passionate kiss will win me over any day. there are so many subtle variations from kiss to kiss that make it exciting every time, and i just really enjoy the intimacy and charged tension of it all.

34. Butter, Plain or Salted popcorn?

buttered and with black pepper (sometimes parmesan cheese!)

38. Favorite flower?

huh, i’ve never really thought about this one. i really like cherry blossoms, orchids, and roses (classic haha)

49. Do you have a tattoo?

not yet, though i have a few that i’ve wanted to get for years! i want to get a rocky horror tattoo that for sure has the phrase “don’t dream it, be it” (the concept i am open to, though i would love to incorporate the lips). i also want to get the deathly hallows symbol. there are a few other ideas, too, but those are the big ones that i’ve wanted for the longest.

oh my god you are huuuuge. i dont think i've ever seen anyone as big as you im pretty sure my thighs are the size of your arms; the size people are starting to get is honestly scary, especially as a med school student. Good luck with the heart disease, bad joints, type 2 diabetes, cancer, stroke, high blood pressure, breathing disorders, nonalcoholic fatty liver disease, poor wound healing, gynecological issues, and difficulty climbing staircases
+ Anonymous

Lol, you try so hard to make others feel bad. It doesn’t work. Leave the diagnoses to the doctors. I’m fat, and still healthy and fabulous :)

5 75 66 22 12
+ itsmrvince

oooh, thank you for sending these! 

5. If you were drunk would the person you like take care of you?

Well, the person I like is very caring and kind; I’d like to think that she would take care of me if I were drunk to the point of needing it, lol. 

12. What are your 5 favorite songs right now?

Drunk in Love by Beyonce, Pompeii by Bastille, Nicotine by Panic! At The Disco, Young Volcanoes by Fall Out Boy, Flawless by Beyonce
(idk there’s a lot of them these are just the first that popped into my head tbh)

22. Where would you like to travel?

For places I’ve never been, I would love to travel throughout south america. For places I’d love to return to, London is always on the top of that list. 

66. Do you like your tumblr friends more than your real friends?

I don’t favor one group over the other. Some of my real friends are tumblr friends, and I don’t really “rank” my friendships in such a way.

75. Favourite animal?

Lately, I have been loving dogs. Those pugs and french bull dogs, doe :3

whats merchel?
+ Anonymous

merchel is the ship name for mercedes/rachel from glee. i made it my url like 3 years ago when i was playing mercedes in gleeohanarp. i don’t remember how exactly it came about, but during one of my many chats with the rachel rper (s/o to johnnymanziel :* ), we were talking about merchel and i decided to make it my url, and it stuck :)

there’s also this thing that happened haha

FYI, Darren Criss is half-Filipino, half-Irish, so he's not "white".
+ Anonymous

You're gorgeous
+ Anonymous

awww thank you!

Your Superbowl posts are on POINT tonight, hahaha, even though I rooted for the Broncos. but I have been laughing forever and thought you should know
+ calligraphyink

AWW haha thanks Sam!!! lol it’s all in good fun! it’s too funny not to post! Glad my posts could make you smile even though the outcome wasn’t in your favor. <3

Don't let the bastards get you down. I'm not at all the huge proponent of Hollywood trying to remake RHPS, but if they did, I'd be all over your choices. :)
+ faeriviera

Haha, oh it does not get me down at all! I’m more amused than anything that people are getting so scandalized over it. 

Let’s face the facts, folks, RHPS isn’t going to be remade! There’s no harm in my little fantasy cast. As much as I would LOVE to see it, it’s just not going to happen.

A girl can dream!

But thanks sweetie! :)

Wow, Adam Lambert as Frank? No, just no. Besides, the last thing we need is another shitty remake of a classic.
+ Anonymous

Lol please stay out of my ask box with your pretentious bullshit, thanks.

Besides, it’s my personal dreamcast. You’re not going to change my opinion.

Is a remake happening? Probably not. Don’t worry, your grandiose dreams will continue to remain a reality.

Please take your tears to someone who cares.